Árajánlat kérése

Tesztgép Igénylése

Árajánlat
kérése
Tesztgép
igénylés

Sonka. Tradíció. Szerelem.

 

Sonka. Tradíció. Szerelem.

Munkatársunkat, Doba Pétert már ritkán lehet látni úgy egy rendezvényen, hogy ne lenne az oldalán a Berkel sonkaszeletelőgép. Így történt ez legutóbb is a február végén megrendezett 2020-as Konyhakiállításon, ami után egy rövid interjú is készült Péterrel.

 

 

A Te személyed és a Berkel márka az elmúlt években szorosan összefonódott. Hogyan történik egy felkérés a különböző rendezvényeken való megjelenésre?

Igen, ez így igaz, évek óta együtt megyünk. Általában olyanok hívnak, akik ismernek, tudják, hogy hol dolgozom, mivel foglalkozom. Néha viszonteladók is megkeresnek, de minden esetben azt kell felmérni, hogy mennyire van a megjelenésben fantázia, mennyire tud érvényre jutni a márka, van-e idő a szeletelés mellett a feltett kérdésekre válaszolni vagy érdemben foglalkozni a rendezvény vendégeivel. Az még önmagában kevés érv, hogy jó lenne sokát szelni.

 

Hányadik konyhakiállítás volt ez a Berkel géppel?

Az idei a második volt, de tervezünk menni jövőre is

 

Miért fontos ez a Coninvest-nek?

A konyhakiállításon idén egy viszonteladó partnerünk standján voltam kint, az Ő értékesítését segítettem a Berkel-lel. Számunka is nagyon fontos, hogy a partnereinket ilyen módon is segítsük, sikereiket növeljük az eladások terén.

 

Mi történik egy ilyen rendezvényen? Mire figyelnek az emberek?

Egy ilyen rendezvényen látszólag csak sonkát szeletelünk, sokan bevallottan a szeletelt termék miatt jönnek oda, mivel ínycsiklandó, prémium minőségű húsárukkal dolgozom. Ugyanakkor természetesen van, aki már látta valahol vagy hallott a gépről, és kifejezetten a Berkel márka miatt keres meg, hogy személyesen is szemügyre vehesse, megérinthesse. Minden vásárlónak egyedi igénye van, így fontos, hogy az igények felmérése közben kiderüljön, milyen területen dolgozik a géppel, mert akkor a megfelelőt szeletelőt tudjuk ajánlani neki.

 

Most mi iránt érdeklődtek a legtöbben?

Természetesen a legtöbb embert a sonka érdekelte. Viszont egyre több vendég kereste meg a standot kifejezetten vásárlási igénnyel, hiszen a B114-es gép mechanikája, valamint a vágási minősége mindenkit lenyűgöz.

 

Miért szeretik a Berkel márkát a vendégek?

Szerintem ez a márka a történelme miatt is érdekes, meglepően sokan ismerik Wilhelmus Adrianus van Berkel hentes-feltaláló történetét és az is megnyugtató lehet, hogy amióta az első gyárat megalapította Rotterdamban, 1898-ban, a vállalat csak a háborús időkben tért át másik ágazatra, de azóta is folyamatosan és sikeresen működik. Ezen felül pedig kétségtelen, hogy ez a gép egy igazán pasis szerkezet.

 

Számodra mi a vonzó egy ilyen kiállításon/borkóstolón?

A figyelemfelkeltés. Azt szeretnénk elérni, hogy Magyarországon a márkát újra megismerjék.

 

A rendezvény február végén volt, történtek- e azóta ennek kapcsán megkeresések?

Igen, szerencsére. Nagyon jó ismeretségeket, voltaképpen barátságokat is lehet kötni egy ilyen eseményen, úgyhogy nem csak a bor, a sonka is összehozza az embereket.

 

Ha három szóval kellene jellemezned a Berkel-t, mi lenne az?

Sonka, Tradíciói, Szerelem

 

Mi okozza a munkádban a legnagyobb örömöt?

Az elégedett ügyfél.

 

És mi okozza a legnagyobb kihívást?

A nagyáruházi vonal elindítása, ebben még kell fejlődnünk.

 

Mi lesz a következő „stand up”-otok a géppel?

Magyarország Étele szakácsverseny. Sajnos a jelen helyzetben még nem tudjuk, hogy megtartják- e a járvány miatt de egyelőre csak a dátum, ami módosult.

Webfejlesztés: Ketsh Web
Copyright 2011 Coninvest Kft. Minden jog fenntartva.

Cookie policy HU